viernes, 25 de diciembre de 2009

25.12.2009

14:33:
Després de donar una volta i ajudar a preparar el menjar, esperem a que arribi la familia. Encara queda força per que arribin!

0:00:
Ja s'acabat Nadal! Fins l'any que ve, res de correr per que falta el pollastre!
Avui, per tal de donar una mica més de "vida" a aquest diari, inclouré informació sobre què és la fibromialgia, fotografies, etc...
Per començar, inclouré la foto següent;


Aquesta foto ens indica quins són els punts que més afecta la fibromialgia, o per fer-ho més fàcil, quins són els punts que t'ha de tocar el teu metge per tal de saber si tens o no fibromialgia. Per tal de saber-ho, l'examen que et fan és prou simple:
El metge apreta els punts indicats, i si tens més o menys dolor, apunta al paper quins són els punts que més mal et fan. Per tal de diagnosticar (si volen) la malatia, has de tenir 11 dels 18 punts que trobem a la fotografia.
Quan a mi em van fer les proves, em van detectar 17 dels 18 punts. Un dels punts del coll no em feia mal. Avui dia, tinc els 18 punts complerts, és a dir, tinc la fibromialgia a tot el cos.
Per tal de saber més o menys com és el mal que patim les persones amb fibromialgia, només cal apretar ben fort en un dels punts. Farà mal, és clar, però, si és un dolor intens, que és gairebé inaguantable, potser haurieu d'anar al metge.
Ara bé, us imagineu tot un dia, des que us aixequeu fins que aneu al llit, amb aquest dolor, no tan sols en aquests punts, si no a tot el cos?
Jo, marxo al llit, que demà, Sant Esteve, i torna la familia!!! (i s'han de tenir forçes i paciència per aguantar-ho!!!!!)

No hay comentarios:

Publicar un comentario