miércoles, 6 de octubre de 2010

6.10.10

Ja queda molt poquet!!!!!!!


El meu treball d'investigació ja està gairebé complet! Em queden algunes estadístiques i poca cosa més...

Avui no citaré cap pàgina, ni donaré cap informació extreta d'Internet.

Avui parlaré de mi.


Aquest treball és una gran ajuda en alguns casos, i també una pesadesa en alguns altres. Per mi ha estat un plaer tenir l'opció d'investigar per la meva compta. He pogut saber moltíssimes coses que mai hauria imaginat. És cert que de vegades, és una mica depriment llegir els símptomes, o les noves teoríes que surten a la llum. Com pots arribar a pensar que la fibromiàlgia té un origen viral? O que una bacteria és la causant de tot? O que també està lligada a malalties més greus?
Això et fa ser fort.
I jo em sento més forta que abans. La meva malaltia no m'abandonarà mai, i no podré pensar que avui no em farà mal l'esquena. Però si que sé, que a partir d'avui, seré més coherent i que pensaré abans de fer qualsevol cosa.
La fibromiàlgia no és una broma de mal gust, és un impediment que s'atravessa al teu camí i que has d'aconseguir sortejar. I jo ho he pogut fer.
Avui em sento bé, amb nervis per saber què passarà quan entregui tot el treball, per pensar com anirà la presentació, per veure quines fotografies he de posar...
Però sé que puc fer-ho.


Per tancar aquest blog, he de dir que tot el meu treball està fet de manera subjectiva, i que mai he opinat sobre cap tema. Però crec que el meu raconet el podia tenir...









El dolor es, él mismo, una medicina.
William Cowper

No hay comentarios:

Publicar un comentario