martes, 26 de enero de 2010

27.1.2010

Bon dia! Fa massa que no passejo per aquest blog! Avui, ja que gràcies a la classe d'Educació Física, avui tinc un brot de fibromialgia, aprofito per buscar més informació i donar-vos una idea una mica més clara de què és fibromialgia.

Ara mateix, acabo d'escriure un e-mail al periòdic lasprovincias.es, per tal de saber si em podríen possar en contacte amb la senyora Eva Maria Alabau. Tot i això, s'han d'esperar les respostes...

Avui, buscant, he trobat aquesta pàgina: http://www.centredaise.com/?gclid=CKTQiLD4wZ8CFQdl4wodR1Wl0Q

En aquest centre, ens parla de teràpies per a grups de gent que tenen la fibromialgia com a característica comú. Si cliquem en aquest link http://www.centredaise.com/Img/Terapia_grup_fibromialgia.pdf, entrem a un arxiu .pdf que ens informa de poca cosa.
Els horaris són de 10 del matí a 12 del mitgdia. El preu (mensual) és de 90€, i ens informa de que com a mínim, s'ha d'anar tres mesos.
Si analitzem aquests preus, i aquest horari, veiem que no li va bé a tothom. Els preus de les teràpies que es realitzen, són força alts, i no tothom pot accedir a ells. Jo, per exemple, he buscat moltes teràpies, i he intentat mirar mil i una coses. Ninguna d'aquestes possibles sol·lucions estava dins del meu límit.

Ara, quan he guardat aquesta informació, m'ha aparegut un enllaç. Ja de pas, explicaré què són aquestes pastilles/teràpies milagroses.

http://www.collazymes.org/Espana/Inicio.php?origine=fibromialgiaES&gclid=CMGG2Mf6wZ8CFcJd4wodhUSRuQ

" ¡Obtenga resultados desde los primeros días!


¿Está cansado de tener dolores en todo el cuerpo todo el tiempo, dolores articulares, de sentir cansancio, falta de energía, de estar pasado de peso, de no poder dormir bien, de ver una piel que envejece?.

‘’Collazymes’’, es un producto natural y seguro* que supera las esperanzas dadas por los productos farmacéuticos, es el complejo de una formula única y exclusiva de colágenos y enzimas. "


Aquest és el típic producte que gairebé tothom amb dolor ha probat, jo no.
El meu avi prenía una cosa semblant, la qual semblaba que li treia els dolors. No ens enganyem.
Fa un temps, un equip de metges va fer una prova ben senzilla; a uns malalts de càncer, els hi va donar unes pastilles que, segons ell deia, eren molt bones, i podien beneficiar als malalts d'una manera molt bona. Aquestes pastilles eren de "placebo", és a dir, res. Tot i això, els malalts van millorar molt, i alguns fins i tot van pensar que estaven curats. Al pas del temps, s'els hi va dir la veritat, i tots els malalts "recuperats" van tornar a l'estadi inicial de càncer. Tot és psicològic, no?
Si et diuen, que prenent unes pastilles, et treuràn els dolors, fas el que sigui. Enganyifes que surten per la televisió, o per les revistes, o fins i tot per la ràdio, ja que la majoria de gent que cau en aquestes enganyifes són avis. Els meu avi en prenia, ara ja no. Aquestes pastilles, què porten en realitat? No ho sabem.
Seguint a aquesta pàgina, podríem dir que qualsevol cosa ens pots curar, no?
Deixem-nos de bajanades. Tot i això, si la ment és més sàvia que el cos, deixem que la ment ens porti al lloc on ella vol, sigui amb pastilles miraculoses que no funcionen, o amb grans dosis de morfina per calmar el dolor.


Deixant de banda tota aquesta història, la senyora Maite, de l'ACAF, m'ha animat força. Avui he parlat amb ella per telèfon, i amb 61 anys, és una dona que té una veu que dóna energía amb només escoltar-la. Ara, falta que tingui una entrevista amb ella, i desplaçar-me fins l'Anoia, lloc on està la seu de l'ACAF. Les qüestions que li faré seràn simples, per tal de veure com és el se dia a dia, i com es mou per l'àmbit en el qual treballa.
També, he intentat parlar amb el meu reumatòleg, però com si res. Després, a un doctor d'una clínica privada. I ara, a la meva doctora de capçalera.
Ara, vaig a dinar.

Per donar més informació, i establir més contactes, he creat la següent pàgina web:

http://infofibro.es.tl/Home.htm

A la meva web, he creat un foro, i una petita enquesta, que és una sola pregunta, per veure què creu la gent. Ara queda passar-la!

No hay comentarios:

Publicar un comentario